تبلیغات, پذیرش آگهی, تبلیغات اینترنتی

 

  • تبلیغات اینترنتی شما(تبلیغات, پذیرش آگهی, تبلیغات اینترنتی)

تمام افرادی که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را داشته باشند بدون استثنا بخشی از برنامه های کاری خود را با بخش تبلیغات و بازاریابی اختصاص می  دهند؛ چرا که لزوم تبلیغات برای موفقیت کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست
تبلیغات و بازاریابی اینترنتی یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه و موثر می باشد که برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.به عبارت دیگر تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نیز می تواند یکی از پنل های مهم تبلیغات هر حرفه ای می تواند به شمار بیاید

  • نمونه هایی از اهداف بازاریابی اینترنتی

▪ افزایش فروش

▪ افزایش سود

▪ ورود به بازارهای اینترنتی خارجی

▪ افزایش سهم بازار اینترنتی در بازار اینترنتی داخلی

▪ افزایش سهم بازار در بازارهای اینترنتی خارجی

▪ خارج کردن رقبای ضعیف از عرصه رقابت

▪ کاهش هزینه های متوسط ( هزینه هایی نظیر نیروی انسانی،نفوذ به مناطق مختلف جغرافیایی و …)

▪ تغییر سلیقه مشتریان

▪ کاهش فاصله ارتباطی با مشتریان

و ….

  • نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی اینترنی

▪ تنوع و تازگی محصولات و خدمات

▪ افزایش کیفیت

▪ توزیع وسیع کالا و خدمات

▪ قیمت نازل ( و به طور کلی تغییرات قیمتی )

▪ کمپین های تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه

و …

  • تعرفه و مكان های تبلیغاتی ویژه

این تبلیغات در بهترین نقاط سایت قرار گرفته اند و در اولین نگاه نظر کاربر را جلب می نماید، مشاهده این بنر ها نیازی به حرکت (اسکرول) صفحه توسط کاربر ندارد و مکان مناسبی جهت تبلیغ و معرفی نام شرکت، محصول، خدمات می باشد.

 

 

iransoft95-ir-ads-cost1← جهت مشاهده لیست تعرفه ها کلیک کنید  →

 

 

  • تبليغ موثر و فراگير

 براي تبليغ موثر و فراگير خدمات و محصولات خود در اينترنت، مي بايست در مورد ترافيک سايت اطلاعات خوبي داشته باشيم. برخي از تارگاه هايي که براي تبليغ انتخاب مي کنيد، در مورد شمار بيننده خود اطلاعاتي اعلام مي کنند که تحليل درست آن ها، شما را به انجام تبليغ در سايت مورد نظر متقاعد يا از انجام آن، منصرف مي کند. در ادامه اين بخش، روش هايي در تبليغ در اينترنت معرفي مي شود. نا گفته ييدا ست که يکي از روش هاي موفقيت پرتال هاي اينترنت که قابليت هاي طراحي پرتال نيز در آن تاثير غير مستقيم دارد، معرفي و تبليغ آنلاين است.  براي تبليغات آنلاين، ترافيک سايت از اهميت فوق العاده اي برخوردار است. ترافيک سايت، تعداد بيننده يک سايت را نشان مي دهد.
 هر اندازه يک سايت از بيننده بيش تري برخوردار باشد، محبوبيت آن براي کاربران اينترنت بيش تر است. سايتي که بيننده بيش تر داشته باشد، بيش تر مورد بازديد کاربران قرار مي گيرد و معمولا اين سايت ها، از حجم آگهي هاي آنلاين زيادي برخوردار هستند. در اين سعي  و مقاله، به دلايل تحليل ترافيک يک سايت پرداخته مي شود و پايگاه هاي وب فارسي جهت تحليل ترافيک سايت معرفي مي شود.تبلیغات در اینترنت، بخش غیر قابل انکاری در آمد هنگفت فعالان کسب و کار اینترنتی و حتی کارآفرینان دیجیتال را شامل می شود.
 تبلیغات در وب، یکی از برگ های برنده فعالان کسب و کار دیجیتالی به شمار می رود و برد و موفقیت بالایی برای آگهی دهنده به همراه می آورد. تفاوت تبلیغات اینترنتی و تبلیغات سنتی، در سهولت و برد بالای آن می باشد که می تواند ظرف چند ثانیه، میلیون ها نفر را در سراسرجهان با مفهوم و مساله ای آشنا و ترغیب کند. امری که برای تبلیغات سنتی هیچ گاه قابل تصور نبوده است. تبلیغات اینترنتی را باید بیش از قبل بها داد و به اهمیت اثربخش آن بهتر آگاه بود.

  • دلايل تحليل ترافيک سايت

تحليل ترافيک يک سايت نتايج مطلوبي براي وب مسترهاي پايگاه هاي اينترنت ارائه مي کند که منجر به ارتقاي ديد و رويکرد آن ها نسبت به ادامه فعاليت هاي اطلاع رساني الکترونيکي آنان مي گردد. وقتي بتوانيد تحليل درستي از ترافيک صفحات وب سايت خود بکنيد، قطعا مخاطب شناسي شما منطقي تر و رفتار سازماني الکترونيکي مفيدي را در پي خواهيد گرفت. نزديک شدن به هدف و تنظيم مجدد هدف Goal Re-setting از جمله مواردي است که تحليل ترافيک سايت براي ما به ارمغان مي آورد و بايد به آن توجه زيادي معطوف داشت. براي اين که چرا بايد يک سايت را تحليل آماري کنيم، دلايل دهگانه ذيل الذکر، ارائه مي شود :  

1-  شناسايي رفتار الکترونيکي کاربران در سايت

2- شناسايي استراتژيهايي که بهتر جواب داده اند.

3- تحليل رفتار کنوني براي پي ريزي استراتژيهاي بعدي سايت

4- شناسايي پر مخاطب ترين بخش هاي سايت

5- آگاهي از روش هاي اتصال به سايت و نرم افزارهاي استفاده شده کاربران براي ورود به سايت

6- از چه کشورهايي بيننده داشته است ؟

7- کدام صفحات سايت بيش تر مورد بازديد قرار گرفته است ؟

8- چه نرم افزار هايي براي ورود به سايت ما از طريق کاربران استفاده شده است ؟

9- چه زمان هايي در روز بيش ترين مراجعه به سايت ما بوده است ؟

10- به طور روزانه، ماهانه و سالانه ف چه تعداد بار سايت ما مورد بازديد قرار گرفته است ؟

  • تبلیغات متنی
    این گونه تبلیغات که چند سالی است فراگیر شده است به صورت ساده به تبلیغات کالا و خدمات می پردازد، این جایگاه تبلیغاتی در تمامی صفحات سایت به نمایش در می آید و از لحاظ اقتصادی گزینه مناسب و به صرفه ای جهت تبلیغات می باشد

مواردی که از درج آگهی آن ها معذور هستیم :

درج تبلیغات پاپ آپ به دلیل ایجاد مزاحمت برای کاربران .

تبلیغات شبکه ها و سایت های کسب در آمد براساس کلیک .

گروههای ایمیل (مانند گروه های یاهو) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیل ها و شیوه های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل به صورت انبوه .

سایت هایی که فعالیتی مشابه با سایت دانلود دارند یا به نحوی چنین سایتی را تبلیغ می کنند .

شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی .

سایت هایی در زمینه انتشار موزیک و یا فیلم های غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت می کنند .

هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود .

سایت هایی که به نحوی محتوای سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آن ها را تبلیغ می کنند .

بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد .

تبلیغ فروشگاه های، فروش محصولات زناشویی، روش های عبور از فیلتر و محصولات غیر مجاز .

تبلیغ فروشگاه های فاقد نماد اعتماد الکترونیکی .

 

   ← جهت مشاهده لیست تعرفه ها کلیک کنید  →   

 

 

19,311 بازدید